Solar installation
  1. Kezdőlap
  2. > Knowledge Centre
  3. > Blog Posts
Blogs

Hogyan csökkenthető az ingadozás helyszíni energiatermeléssel

Nézze meg, hogy a vállalkozások közel 63%-a miért kívánja növelni a helyszíni generálást a következő két évben

Bármely energiastratégia létfontosságú része, hogy hosszú távú pénzügyi sikert tudjon elérni, miközben a szervezeteket előreviszi a nettó nulla felé vezető úton. A mai vállalkozások számára ez gyakran olyan új technológiák bevezetését jelenti, mint a hidrogénnel működő CHP-egységek, nagyméretű napelemes PV-berendezések és kereskedelmi hőszivattyúk.

Ezek a technológiák azért válnak egyre népszerűbbé, mert lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy saját maguk termeljenek energiát a helyszínen. Mivel azonban úgy tűnik, hogy az energiapiac bizonytalansága tartósan fennmarad, az irányítás eleme minden eddiginél nyilvánvalóbbá teszi a helyszíni energiatermelés előnyeit.

Kockázatok mérséklése

Egy nemrégiben készült jelentésben számos globális szervezetet kérdeztünk meg, hogy megtudjuk, milyen energetikai kihívásokkal kell szembenézniük. Megállapítottuk, hogy a helyszíni energiatermelés nem csak a fogyasztás és a költségek kezelésében segít a szervezeteknek, hanem a válaszadók kétötöde szerint a helyszíni energiatermelés vonzereje abban rejlik , hogy képes mérsékelni a piaci ingadozásokat. Sőt, a felsővezetők fele ezt tartja a helyszíni termelés bevezetésének fő mozgatórugójának.

A jelenlegi piaci feltételek mellett könnyen érthető, hogy a vállalkozások 63%-a miért állítja, hogy a következő két évben növelni kívánja a helyszíni energiatermelési kapacitásokat. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy 10-ből több mint 7 vállalkozás olyan energiaigényes ágazatokban tevékenykedik, amelyeket leginkább érint a piaci ingadozás, például a vendéglátás, az utazás és a turizmus.

HU_Energy_Control_Blog3

Leküzdendő akadályok

Annak ellenére, hogy a helyszíni energiatermelés iránti igény egyre nő, jelentésünk szerint a következő akadályok továbbra is fennállnak:

  1. Költségvetés - a felsővezetők több mint egyharmada úgy véli, hogy szervezetük nehezen tud majd beruházni az új technológiákba.
  2. Szabályozások és adórendszerek - a szervezetek közel 30%-a szerint a jelenlegi szabályozási környezetben nem éri meg a helyszíni technológiákba való beruházás.
  3. Vezetés - a szervezetek csaknem fele szerint a döntéshozók nem látják a helyszíni energiatermelés üzleti hasznát, és a vezetők 47%-a elismeri, hogy ez problémát jelent.
  4. Partnerségek - a válaszadók közel egyharmada szerint nehézségekbe ütközik a megfelelő energiapartnerek megtalálása.

További késedelmet okozott az alacsony vagy nulla szén-dioxid-kibocsátású helyszíni technológiákra vonatkozó, rögzített árú beruházási stratégiáról való megállapodás kihívása, és a szervezetek alig több mint egyharmada mondta, hogy vagy nem tettek előrelépést, vagy a korlátozott előrelépés még nem volt hatással energiagazdálkodásukra.

A profit és a bolygó egyensúlya

Turbulens időkben nagy a kísértés, hogy a fenntarthatóságot háttérbe szorítsuk, és inkább az energiaköltségek csökkentésére összpontosítsunk. A helyszíni energiatermeléssel az energiafogyasztás jobb ellenőrzésének megszerzésével azonban a vállalatok mindkettőt megtehetik.

Töltse le a „Hogyan erősítik az adatok, a helyszíni energiatermelés és a vezetés az energiakontrollt” című teljes jelentést, hogy új ismereteket szerezzen arról, hogyan tudja kézben tartani szervezete energiafogyasztását és költségeit.

Iratkozzon fel a Centrica Business Solutions szolgáltatásra

Iratkozzon fel havi hírleveleinkre:

  • Frissítések a nettó nulláról, a fenntarthatóságról, az alacsony szén-dioxid-kibocsátásról és a megújuló energiáról
  • Betekintés energetikai megoldásainkba és a tágabb energiapiacra
  • Legfrissebb híreink, webináriumaink, podcastjaink és eseményeink

Az adatok megadásával Ön beleegyezik abba, hogy a Centrica Business Solutions az Ön személyes adatait az Adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezelje. A Centrica Business Solutions hírlevelet és egyéb, általunk relevánsnak ítélt marketinganyagot küld Önnek rendszeresen. A tőlünk érkező kommunikációt Ön bármikor lemondhatja.